Információk
A növények leírásánál feltüntetett jelzések jelentése
Az egyszerűbb áttekintés érdekben kis ábrákkal is segítjük a növények fontosabb tulajdonságainak jelölését.
PILLANGÓKAT, MÉHEKET, BEPORZÓKAT VONZÓ VIRÁG
ILLATOS
VÁGOTT VIRÁGNAK, CSOKORBA, VÁZÁBA IS ALKALMAS
CSERÉPBE, ERKÉLYLÁDÁBA,KONTÉNERBE IS ÜLTETHETŐ
/A növények leírásánál az ültetés helyét jelzi/
KEZDŐ KERTÉSZEKNEK IS AJÁNLOTT, KIS GONDOZÁSI IGÉNYŰ
TÉLÁLLÓ
RITKASÁG, KÜLÖNLEGESSÉG
FAGYÉRZÉKENY ÉVELŐ
HOSSZAN VIRÁGZÓ
ÁRNYÉKOS HELYRE IS ÜLTETHETŐ
FÉLÁRNYÉKOS-SZŰRT FÉNYŰ HELYRE
NAPOS HELYRE
NEDVES TALAJT IGÉNYEL
KÖZEPES VÍZIGÉNY
ALACSONY VÍZIGÉNY
Reklamáció
Minden esetben rendkívüli gondossággal járunk el a csomagolásnál, figyelve arra hogy a dobozokba, buborékos borítékba megfelelő módon kerüljenek a növények, hagymák, dobozos csomagolás esetén különös tekintettel arra, hogy fixáljunk mindent, ne maradjon üres hely a növények között, így nem tudnak ütődni, általában ez szokott sérülést okozni.
Csomagolóanyagaink az esetlegesn alkalmazott plasztik tasak kivételével lebomló anyagok, esetenként újra felhasznált de tiszta, jó állapotú csomagolóanyagok, mivel figyelünk arra, hogy környezetünket a lehető legkisebb mértékben terheljük.
Kérjük, a csomagolóanyagot szelektíven gyűjteni, köszönjük.
Kérjük, hogy a csomagot minden esetben bontsák ki megérkezésekor, akkor is ha megbízott vette át.
Reklamációt fényképpel fogadunk el, házhozszállításnál a csomag átvételétől számított 24 órán belül.
Foxpost automatás kiszállításnál kizárólag akkor ha csomag kivételre került az automatába bekerülés napján, szintén fényképpel, 24 órán belül.
Amennyiben a csomag nem kerül kivételre a bekerülés napján, abban az esetben ez a vásárló felelőssége, az automaták boxaiban lehet extrém hideg vagy meleg, mely károsíthatja a növényeket ha hosszabb ideig vannak ezeknek a hatásoknak kitéve.
Normál körülmények közt a növények tökéletesen bírák a szállítást.
Mindkét esetben kérjük a csomagolást és a kifogásolt növényt is lefotózni.
Sérülés esetén a csomagot kérjük lefotózni úgy hogy a teljes tartalma benne van, a megérkezés állapotában, majd a sérült növényt kivéve a kifogásolt darabról is fotót kérünk. Nem csak a kifogásolt részről (pl. hagyma alja), hanem az egész hagymáról, gyökérről, rizómáról.
Különös figyelmet fordítunk a növények megfelelő rögzítésére, csomagolóanyaggal burkolására, de a szállítás viszontagságaiból adódóan ennek ellenére is előfordulhat a sérülés.
A növények szállításból eredő sérülésére fotók hiányában nem tudunk jótállást vállalni.
Kérjük súlyosan sérült csomagot ne vegye át, kevésbé komolyan sérült csomagról futártól jegyzőkönyvet kérünk felvetetni.
A garancia érvényesítése érdekében fontos a megfelelő képanyag készítése a csomag, majd a növény kibontását követően is.
A növényeken észlelt hibát a csomag átvételét követő 24 órán belül kérjük jelezni, ezt követően a minőségre irányuló panaszt már nem tudunk elfogadni.
Hideg időben történő rendelések esetén fázásos károsodásra garanciát nem vállalunk. Gondos csomagolást biztosítunk, de a hideg időszakban kérjük ennek tekintetében leadni a rendelést, különösen automatába való rendelés esetén, mivel a Foxpost nem vállal időgaranciát a csomagok kézbesítésére, így az automatában vagy depóban hosszabb idejig is időzhetnek a csomagok.
A növények hozzánk fajta azonosítással érkeznek, a jelölésekre nincs ráhatásunk, esetleges tévedésért nem tudunk garanciát vállalni.